ارتباط همشهریان و مددجویان بهزیستی از طریق سامانه دیده با مسئولین بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی دولت که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم در جامعه می باشد در همه حال تلاش نموده تا با بهره گیری از بهترین ومناسب ترین الگوهای مدیریتی و با استفاده از ظرفیت وفضای دولت الکترونیک بهترین و کار آمد ترین شیوه ها ی ارتباطی را ایجاد نمود و با درنظر گرفتن شرایط جامعه هدف خود ارتباط آسان وسهل الوصول را در دستور قرار داده است .

زهرا امینی با اشاره به اینکه بهزیستی به گروههای مختلف خدمات ارائه می دهد، گفت: دفتر مدیریت وعملکرد بهزیستی با بهره گیری از تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری به زودی اقدام به راه اندازی سامانه جامع ارتباطی بین مردم وسازمان نموده و با نام گذاری این سامانه به عنوان سامانه جامع دیده بان نه تنها سعی در ایجاد ارتباط دوسویه و اثر بخش با مردم و جامعه هدف نموده بلکه با استفاده از ظرفیت های موجود این سامانه ، نظارت بر مراکز وعملکردهای واحدهای اجرایی را در نظر گرفته است .

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود:در همین راستا سامانه دیده بان با شماره تلفن 1482 در سراسر کشور به زودی در تمام ساعات شبانه روز درخدمت همشهریان عزیز می باشد که میتوانند پیشنهادات ، انتقادات و شکایات خودرا با این شماره مطرح نموده و در اسرع وقت از نتایج آن مطلع شوند.

این مقام مسئول افزود: از ویژگی های دیگر این سامانه علاوه بر آسان بودن ودسترسی به آن سرعت و دقت در رسیدگی به درخواست ها وشکایات می باشد که در این راستا سامانه طوری طراحی شده که بالاترین مقام مسئول بهزیستی استان(مدیرکل) ، معاونین ، روسای شهرستانها و مسولین واحدهای نظارتی حراست وبازرسی بر عملکرد سامانه وروند رسیدگی به درخواست ها نظارت مستقیم و مستمر داشته باشند.

امینی در پایان خاطر نشان کرد : در مجموع هدف از راه اندازی سامانه ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف سازمان و نظارت بیشتر بهزیستی بر نحوه خدمت رسانی مراکز  واحدهای تابعه به مددجویان می باشد.

کد خبر 25932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد